11 juni 2008

Berenland!!


Het is zover, we hebben onze eerste beren gezien....Vet cool, maar ook heel spannend. We zijn er zelfs al een beetje aan gewend dat ze er zijn.

Sinds de vorige post hebben we alweer veel gezien en gedaan. Check de foto's en de bijschriften. Nu bij Jim en Janie thuis alle tijd om te updaten. Vanavond bij onze held Randy langs waar we zijn uitgenodigd om samen te eten. Zo tof al die aardige mensen!

Morgen op de ferry naar Bella Coola (google earth voor een impressie van de bergen daar) en dan langszaam naar Anahim Lake. Hier gaan we een week of 2 a 3 werken in een vallei. We verwachten een contrast met de weelde waar we deze dagen in verblijven. ook mooi!

Geniet van ons land daar en succes met de voetbalstress. Onderaan vind je ook een nieuwe poll!

9 opmerkingen:

Foeke zei

Oeps...,dat is zeker spannig!!! Fietsen in "Berenland" en dat jullie dan amper kunnen (durven) slapen kan ik me ook alles bij voorstellen.
Liefs, Foeke

Diederik Bolkestein zei

Hey Gerben en Mijke,

Mooie foto's hoor! Ik ben jaloers, ik zit hier hard te studeren en jullie zijn lekker aan het fietsen. Verschil moet er wezen. Mijn advies wat ik gaf op het kaartje om goed op elkaar te letten is niet geheel uit de lucht gegrepen zie ik met al die beren in de buurt. Take care!

Diederik

brenda zei

Hoi,
als ik zo jullie verhalen lees, krijg ik de kriebels..Heerlijk, zo genieten van de natuur, een andere wereld en elkaar!
Have fun, en tot het volgende avontuur,

brenda

LG zei

Dus dan zie je een beer en dan denk je: he, een beer, FIETSEN!!!
En dan later zie je een beer en dan denk je: he, een beer, stoppen...
Ach, gewenning :)

roelie zei

Wij gaan op berenjacht... Hee Mijk en Gerben, WAT EEN LAND!!! En wat een heerlijk leven zo buiten. Erg leuk om jullie foto's te zien en ik ben ook hartstikke benieuwd naar wat jullie op het moment allemaal doen, zien, eten en tegenkomen! Ik ben in een grote grote werkdip terechtgekomen en probeer het alleen maar nog 2 maanden uit te zitten dan loopt mijn kontrakt af. En het is me nog niet gelukt om iets anders te vinden...dus vakantie? Geniet ook nog steeds na bij de foto's van Nepal... Take care of yourself en tot schrijfs! Roelie

Unknown zei

Ha die Gerben,
Mooie verhalen. BEREgezellig. Waar zitten jullie nu?
Fijne tijd nog.

Ritsko

LG zei

IMG_2109 is een Steller's Jay, Cyanocitta stelleri :)

Evelien en Chris zei

Hee lieve Mijke en Gerben!

Ben zo benieuwd waar jullie nu zijn! De laatste update is alweer een tijdje geleden! Voor ons is het ook bij zover, nog 6 weekjes....en dan zijn we ook vertrokken. Zin in!

kus Evelien (en Chris natuurlijk)

Unknown zei

hey alles goed?